24 Aralık 2016 Cumartesi

Tavşan'lı Bebek Battaniyesi Açıklaması

Merhaba arkadaşlar,bu tavşanlı cici battaniyemizi çok soran arkadaşım oluyor.
Bende ayrı ayrı tarif yazmak yerine bloguma ekleyeyim dedim :)
Bu günlerde  malesef  sağlık sorunlarım olduğu için hastanelerde koşturmaktan
blogumla ve örgülerle fazla ilğilenemiyorum.
Özelden mesaj gönderen arkadaşlarıma geç dönebiliyorum. Kusura bakmayın görünce hemen dönüyorum ama bazen geç görebiliyorum.
Daha önce BURADA paylaşmıştım diğer resimler için bakabilirsiniz.

Tavşanımızın Kafası,patisi ve kulakları da yazdığım gibi.
İnşallah açıklayıcı olmuştur.
Örmek isteyen arkadaşlara şimdiden kolay gelsin.

Tavşan:
Ana kuzusu ip ile ördüm.
10 ilmek başlıyoruz.
Her sırada yanlardan birer arttır.
20 ilmek olunca hiç arttırmadan 10 sıra ör.
sonra yanlardan keserek 10 ilmek kalınca bitir.

Kulak:
4 ilmek başlıyoruz. Yanlardan artıtırarak 8- ilmek yapıyoruz.3-4 cm hiç arttırma yapmadan örüyoruz.sonra yanlardan keserek iki ilmek kalınca bitiriyoruz.

Patiler:
4 ilmek başlıyoruz.8 ilmeğe kadar arttırıyoruz.8 sıra hiç arttırmadan örüyoruz sonra yanlardan  birer keserek 4 ilmeğe düşürüyoruz. Bitiriyoruz.




2 yorum :

  1. Battaniye pek sevimli.. Ellerinize sağlık..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum sağolun.Sevgiler gönderiyorum.

      Sil

YORUM EKLERMİSİNİZ:))
Merhaba;Blogum ve paylaşımlarım hakkındaki yorumlarınız,düşünceleriniz benim için çok değerli.
Lütfen yorumlarınızı yazarken isimlerinizi eklerseniz sizlere isimlerinizle hitap etmek daha hoş olacak.
Şimdiden ziyaretleriniz ve yorumlarınız için teşekkürler.